Slimpzy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? foxyz02
Hur gammal är du? 16.
Hur länge har du spelat på Unive? 1 vecka. ungefär.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa många så att det är minst alltid 1-3 som är där och jobbar dygnet runt! så att inte folk behöver så och vänta på att någon går i tjänst! jag kommer marknadsföra bolaget. Jag kommer ha samarbeten med nästan alla andra Jobb/Bolag på server. för att man kunna utveckla rpn mellan alla jobben!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som mekonomen - bilfirma. Vianor. SC Styling. så jag kan rätt så mycket om bilar! så kommer kunna dra ut mer på rpn när jag lagar bilar. tex Gör flera /me!. jag har en massa erfarenheter inom. alla olika jobb. så jag kan rätt så mycket. kommer kunna utveckla rpn. på HELA meko.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 3-6 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej! Bara på Unive!
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? foxyz02
Hur gammal är du? 16.
Hur länge har du spelat på Unive? 1 vecka. ungefär.
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa många så att det är minst alltid 1-3 som är där och jobbar dygnet runt! så att inte folk behöver så och vänta på att någon går i tjänst! jag kommer marknadsföra bolaget. Jag kommer ha samarbeten med nästan alla andra Jobb/Bolag på server. för att man kunna utveckla rpn mellan alla jobben!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som mekonomen - bilfirma. Vianor. SC Styling. så jag kan rätt så mycket om bilar! så kommer kunna dra ut mer på rpn när jag lagar bilar. tex Gör flera /me!. jag har en massa erfarenheter inom. alla olika jobb. så jag kan rätt så mycket. kommer kunna utveckla rpn. på HELA meko.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 3-6 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej! Bara på Unive!
Har du läst våra Regler? Ja