Dubbelpost slimpers | Medlem ansökning (wyklez).

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slimpers

Icke Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? slimpers

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Axel, är en ung och målmedveten man på 25 år. Axel växte upp i en liten stad vid namn Avesta, det ligger strax väster om Uppsala. Hans dröm har varit ända sen han var liten att bli en kriminalvårdare och hjälpa kriminella som förmodligen mår dåligt. Axel är bestämd, men på ett rättvist sätt. Om någon beter sig dåligt mot Axel så blir han irriterad. Men håller fortfarande sig lugn och försöker lugna ner personen. Han passar därmed perfekt som kriminalvårdare.
Personer runt om honom underskattar inte Axel på grund av hans lojalitet och vänlighet.

När Axel har kopplat bort från jobbet gillar han att spela TV-Spel tillsammans med sin lillebror Alvin. Det är något Axel ser fram emot varje dag. Axel har hela sitt liv bibehållt en bra relation med sin bror, vilket han uppskattar.

Något som Axel också gillar är att vara med sina vänner. Ofta efter jobbet åker han ut till golfbanan och spelar golf med sina närmaste vänner. Efter det brukar de åka in till centrum och ta en bira på en krog.

Edvin är redo att göra allt han kan för att lyckas med att bli en kriminalvårdare som han alltid velat bli.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög och professionell rp nivå, men även att alla ska ha roligt på servern. Jag har tidigare varit staff på en annan server som mod och tror att jag kommer kunna bidra med en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? äg att det hade varit en skottlossning mellan två olika gäng. Och det hade hänt innan med samma gäng. Om det ena gänget hade vunnit varje gång kan man ge över vinsten till det andra gänget för att alla ska ha roligt.

Lite rörigt beskrivet men hoppas att du förstår.

Hur hittade du Unive? Kompisar som spelar här.

Din Medlemskaps ansökan har markerats som dubbelpost. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka