Accepterad Slim Jesus | Ban Överklagan [Shabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slim Jesus

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-garage-xsu0 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: Kör iväg när polisen riktar mot dig
Bannad av: Shabbe
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Kortfattat, det hade vart en skottlossning, jag ska plocka upp min vän och ta honom till sjukan, precis när jag hoppar in i min bil så kommer det en polis, han hoppar ut och riktar på mig och då väljer jag att köra iväg. Därefter tillkallad till support och bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? 100% Jag förstår bannen och tänkte inte att jag gjorde något fel förens efter det hände.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Hur jag tänkte när jag gjorde som jag gjorde var att det var en polis som riktade, varför skulle han skjuta mig om jag inte utgör något hot? eftersom jag inte höll i ett vapen eller liknande. Men hur jag egentligen borde tänkt är att man vet inte hur just den individen väljer att agera, även om det är en polis kanske han finner en anledning till att skjuta, därför borde jag oavsett vem det är tänka på att värna över mitt liv.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag var lila spelare, har aldrig gjort något regelbrott tidigare och jag förstod mitt fel till 100%, jag tjafsade inte emot eller någonting i support eftersom jag visste att jag gjorde fel, jag accepterade läget och bröstade bannen vilket resulterat i att jag lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka