Nekad Slickepinne | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slickepinne

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/melle051104/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Parling

Vad är ditt discord namn? Pallepalt#9862

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Maksin som är 21 år. Han är 185cm lång Brunnet och blåa ögon, Han är född i Marocko och har haft en ganska tuff barndom då hans föräldrar var tvungna ut i krig men nu har han kommit till staden för att starta ett nytt liv. Han är en glad och snäll kille men han har en ganska kort stubin så han kan bli sur ganska lätt. han har många intressen som sport och att lära sig nya saker, hans intresse det han gillar mest är bilar allt inom bilar han kom till staden också för att han ville försöka få ett nytt jobb med bilar. Han är väldigt social försöker alltid snacka med nya människor och alltid skaffa nya vänner, Han har ett ryckte från hans gamla stad att han alltid finns där och alltid är den som hjälper till oavsett vad det är för han är en person som har det ganska svårt att säga nej han håller oftast med oavsett om han vill eller ej. Han kan inte göra något emot det. Men han är alltid en snäll kille som är en god vän.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för at jag villa vara med i en bra comunity och jag vill bidra med bra saker och hjälpa till med jobb som hjälper människor jag kan hjälpa nya människor, jag är alltid på bra humör och är oftast inne och spelar fivem, men Unive känns som en riktigt bra comunity

Vad kan du bidra med till serverns RP? som sagt där uppe jag kan hjälpa till med att hjälpa nya människor bidra med att skaffa jobb som hjälper människor. jag är en rolig person i scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att Båda ska ha roligt oavsett om du bara vill vinna scenariot du ska försöka bidra till att båda har kul gör inget onödigt

Hur hittade du Unive? Av en vän och såg att det var den mest spelade servern i Sverige

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka