Slickepinne
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/melle051104/
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Parling
Vad är ditt discord namn? Melwinparling#9862
Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2003
Berätta om din karaktär. Ålder 18, hård bakrund, bra kännslor, intressen, Bilar, Cross, och Fotboll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag skulle tycka det är kul och bidra med en rolig personlighet och mycket hjälpsam
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till med att vara snäll
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska bete sig som det är påriktigt
Hur hittade du Unive? Har letat riktigt länge efter en bra RP server men har aldrig hittat en perfekt och då har jag fått förslag av youtubers och vänner att UNIVE är en bra server
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Parling
Vad är ditt discord namn? Melwinparling#9862
Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2003
Berätta om din karaktär. Ålder 18, hård bakrund, bra kännslor, intressen, Bilar, Cross, och Fotboll
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag skulle tycka det är kul och bidra med en rolig personlighet och mycket hjälpsam
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till med att vara snäll
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska bete sig som det är påriktigt
Hur hittade du Unive? Har letat riktigt länge efter en bra RP server men har aldrig hittat en perfekt och då har jag fått förslag av youtubers och vänner att UNIVE är en bra server