Accepterad Slice14x | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slice14x

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Slice14x

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Slice VBY och han kommer från Venezuela. Han är 20 år gammal. Han hade svårigheter i sitt hemland, där hans föräldrar övergav honom när han var liten, och sedan dess har han tvingats leva ensam. Han hade nästan inga pengar eftersom han inte kunde hitta ett jobb i Venezuela. Han träffade en gammal vän som skulle fly till Sverige och sa att Diego kunde följa med. De åkte med fartyg i ett stormigt hav och väl i havet sjunker båten och hans vän dör. En annan båt kommer och hjälper de överlevande och tar dem till Sverige, där han befinner sig nu. Han är hemlös men söker jobb för att försörja sig och köpa ett boende. Han gillar att köra bil och har körkort. Hans dröm är att köra taxi eller buss. Han skulle göra vad som helst för att få ett jobb. Han har egentligen inga vänner i Sverige, men han kan svenska ganska bra eftersom han kom hit när han var 15 år. Ingen ville anställa honom eftersom han är hemlös. Det var mycket droger inblandade när han växte upp i Venezuela och han försökte tjäna pengar på att sälja det men misslyckades. Han hade inte riktigt föräldrar när han var ung, han ville bli kriminell, men var inte säker på om det var den vägen han ville ta i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med en väldigt social och rolig rp. Jag har mycket erfarenhet av RPGs, så jag kan många regler och sunt förnuft. Det är därför jag tycker att jag är bra på rpa. Jag gillar också roliga och spännande scenarier i rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid spelar för att slå själva scenariot, utan för att göra det till en så bra rpg som möjligt och så kul som möjligt. Det kan finnas ett bättre scenario med bättre rp om motståndaren vinner det, så du spelar så att motståndaren kan vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan alla regler eftersom har spelat på unive i över 2 år

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat fivem i 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka