Nekad Slice14x | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Slice14x

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334457763/

Ditt Hex-ID: steam:1100001164db7a3

Vad är din discord tagg? slice14x

Vem var det som bannade dig? Rarre03

Bild på banmeddelande: 715C3C5A-7F66-4578-83F9-02ECCBACCE1D.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Krim utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyligen kommit tillbaka till rp och jag var med en vän som var krim. Vi åkte runt och jag tänkte överraska o hälsa på några gamla vänner jag rpa med så vi träffa på en och vi tänkte pranka honom genom att robba honom och då så tog vi han till ett privat garage som min vän som är krim äger och prank robba honom, jag tog inga grejer jag stod där o var bara med på skämtet sen så berättade vi att de va jag o vi började skratta han fick tillbaka allt, vi åkte runt med honom och han kan komma support o förklara att det var ett missförstånd personen som blev ”robbad” kan förklara till staff allt var ett missförstånd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är felaktig men jag antar att staffen inte förstod att det var ett prank så staffen tog rätt åtgärder

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte prankat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka