Nekad SLICE | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SLICE

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099663828

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Andersson

Vad är ditt discord namn? SLICE#6065

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas och föddes 1983 den 3 januari en kall vinternatt han bodde med mamma Karin, pappa Sven och storebror Erik som liten var Thomas väldigt social och hade många kompisar.
Han gick ur 6an med bra betyg och hans dröm har alltid varit att bli som sin pappa som jobbar som polis.
när han började högstadiet separerade hans mamma och pappa. mamma flyttade till Norge med Erik medan Pappa och Thomas flyttade till en förort i Stockholm. Han började skolan och fick några kompisar men en dag var Thomas ute med några vänner och dom var ute och gick.
och så tar en person upp en sten och börja panga rutor Thomas springer där ifrån i tårar eftersom han aldrig gjort något olagligt innan. Efter den dagen blev han mobbad och då viste han att han ville bli Polis. Han byter skola till en i Djursholm i Stockholm och får många vänner som inte gör något olagligt han går ut med topp betyg i alla ämnen.

Han börjar gymnasiet och får kompisar och allt går bra efter gymnasiet. Och han börjar polis högskolan han går klart hela polishögskolan och blir godkänd och nu satsar han på att bli polis i Unive!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat på servern ett bra tag och vill bidra till bra rp och roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många spelare bra möjligheter då jag har tänkt att börja streama på twitch.

Hur hittade du Unive? På fivem och av mina kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och bli så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på att rpa och bidra framför allt med rp och scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Noop.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka