Nekad SLICE | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SLICE

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099663828/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Andersson

Vad är ditt discord namn? SLICE #6065

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Pärsson och föddes 2 februari 1983. han bodde med pappa Pär, mamma Karin och storebror Mattias.
Som barn var Johan bussig och sprallig han älskade fotboll och spelade fotboll varje dag. Han gick ur 6an med godkända betyg. När han skulle börja 7an separerades hans pappa och mamma. Karin flyttade till Norge med Mattias och Pär och Johan flyttade till en förort i Stockholm. Pappa fick jobb på Securitas och trivdes med jobbet och ibland fick Johan var med på jobbet på dagarna.
Men när han började i högstadiet fick han nya kompisar som håller på med mindre brottslighet och en dag när dom var ute och gick så tog en person upp en sten och panga en ruta Johan sprang därifrån i tårar av rädsla och då viste han att han ville bli polis eller securitas.

Han gick polis högskolan och blev godkänd sen flyttade han till unive och ska hans mål är att bli Securitas som hans pappa .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra till bra rp inom Securitas. jag är mogen för min ålder och och om jag blir polis eller Securitas kommer jag vara mogen i radion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många spelare bra möjligheter då jag har tänkt att börja streama på twitch. och bra rp om man bortser från lallare.

Hur hittade du Unive? På fivem swe list och av mina kompisar samt på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill utvecklas och bli något inom polisyrket.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli Securitas eller polis, och utvecklas inom rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Noop ingen spelar bara på unive för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka