Accepterad Slice. | Medlem ansökning [187an] (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smunk

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? zonic1#1717

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2007

Berätta om din karaktär. Alessandro Bianchi är en otroligt skicklig detektiv som alltid är på jakt efter ledtrådar för att lösa de mest komplicerade brotten. Han är känd för sin skarpa analytiska förmåga och sitt envetna arbete för att få rättvisa åt offren. Med sin noggranna och metodiska tillvägagångssätt kan han snabbt koppla samman olika pusselbitar och avslöja sanningen bakom varje fall.Alessandro är inte bara en framstående detektiv, utan han är också en passionerad gitarrist. Han älskar att spela musik på sin AirPods Pro Gen 2 och låter sig förloras i de melodiska tonerna. Musiken ger honom en stund av avkoppling och hjälper honom att ladda om inför nästa utmaning. När Alessandro inte är upptagen med att lösa mysterier och spela gitarr, ägnar han sig åt att fördjupa sig i spännande deckare och äventyrsromaner. Genom att läsa dessa böcker får han inte bara inspiration utan också nya insikter och kunskaper som kan hjälpa honom i sitt arbete som detektiv. Alessandro är en äkta hjälte, alltid redo att stå upp för de svaga och oskyldiga. Hans hängivenhet och engagemang för sitt arbete gör honom till en förebild för många. Han är ödmjuk och har en stark känsla av rättvisa, vilket driver honom att aldrig ge upp förrän han har löst fallet och gett offren den rättvisa de förtjänar.
Så där har du det, Santino! Alessandro Bianchi är en otroligt skicklig detektiv, en passionerad gitarrist och en hängiven läsare. Han är en sann hjälte som alltid strävar efter rättvisa och äventyr. Alessandro hoppas på at han kan komma till staden Unive för att avklara sina äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min kreativitet och fantasi för att skapa intressanta och engagerande rollspelsupplevelser på servern. Jag kan skapa unika karaktärer, spännande berättelser och interaktiva händelser som får spelarna att känna sig involverade och underhållna. Jag har rpat i 2 års tid nu så med mina kunskaper och erfarenheter kan jag också hjälpa till att balansera och utveckla spelreglerna för att skapa en rolig och rättvis spelupplevelse för alla. Jag är också öppen för att samarbeta och lyssna på spelarnas idéer och feedback för att göra RP-upplevelsen ännu bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och tar beslut som gynnar den andra spelaren eller motståndaren. Det kan skapa en mer utmanande och balanserad spelupplevelse där båda spelarna har en chans att vinna. Det kan också bidra till att bygga en starkare gemenskap och samarbete mellan spelarna

Hur hittade du Unive? Jag såg er på Tiktok

Tillbaka