Accepterad Slice. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smunk

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522286077/

Ditt Hex-ID: 11000015d1a89fd

Vad är din discord tagg? Slice#9356

Vem var det som bannade dig? indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM servern Discord servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag tror att Indiantechsupport valde att banna mig på grund av mina handlingar. Jag ljög för indien samt hade en dålig attetyd mot honom. Jag var inte stolt över att jag ljög i support och hade en dålig attityd mot IndianTechsupport. Det var inte rätt att bete sig på det sättet och jag inser nu att jag måste ta ansvar för mina handlingar. Jag tror att IndianTechsupport ville visa mig att det finns konsekvenser för att bete sig på det sättet och att jag måste förbättra mig som person för att bli en bättre medlem i Unive. Jag ber så mycket om ursäkt och det kommer aldrig att hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support med min vän och skulle visa ett klipp på när vi blev skjutna av några grabbar, jag visar klippet och InidanTech tyckte det såg skumt ut så jag blev nervös eftersom jag visste att jag hade gjort fel och började ljuga och fick en respektlös attetyd vilket jag inte bort haft mot honom. Jag började ljuga mer och mer o jag tappad e det helt och då så jag fick en väldigt dålig attetyd mot honom, vi började tjafsa i support och sedaan så sa han att jag skulle få ban för att jag ljög i support och efter det så blev jag bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta inte var en felaktigt ban eftersom att det var jag gjorde fel och att jag fick min ban för att jag hade en dålig attityd och ljög i support. Det var inte rätt av mig att bete mig på det sättet och jag förstår nu att jag måste ta ansvar för mina handlingar. Det här kommer aldrig hände igen och jag kommer börja ta mycket mer ansvar för mina handlingar och även aldrig ljuge i support igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror att jag hade kunnat göra annorlunda genom att ha en bättre attityd och vara ärlig från början. Det var inte rätt av mig att ljuga och vara oförskämd mot IndianTech. Jag har lärt mig av mina misstag och jag hoppas att jag kan göra bättre val i framtiden. Hoppas även att jag kan få en chans till att visa min bra sida. Kommer aldrig göra om detta misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag förstår nu att jag måste ta ansvar för mina handlingar och att jag inte borde ha haft en dålig attityd eller ljugit i support. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra bättre val i framtiden och jag lovar även att detta aldrig kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Kunde inte skicka ban meddelande här så skickade till dig i pm indien

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka