Nekad SlibbZ | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlibbZ#1028

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400670708/

Vad är ditt namn i verkligheten? Geronimo

Vad är ditt discord namn? SlibbZ#1028

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack stenberg är 20 år gammal oh 100%svensk. Min karaktär speglar väll mig själv i verkligheten han är 20år gillar bilar hänga med kompisar oh såklart hitta på saker som kanske inte är helt lagligt. Streetrace är en stor grej för min karaktär samma med bilträffar. Det finns dock en ond sida som inte speglar verkligheten Jack gillar att tjäna pengar på snabba sätt vilket kan gå till en överdrift ibland. Jack är uppvuxen utan pappa pga hans dödsolycka i gängkriminalitet när jack var 6 år gammal. Han älskar som sagt bilar oh har stort intresse för det. Jack mår känslomässigt inte jätte bra oh är inerst inne sugen på hämnd på dom som tog hans fras liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle säga att jag har det rp servern söker jag bidrar med bra rp och framförallt realistisk rp. har spelat gta rp mycket innan och har varit omtyckt på fler servrar. Hela auran på unive vill jag verkligen ta del av den är grymt skön och har alltid kul nu när jag spelat på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att det verkar vara en bra rp server med seriös rp och framförallt att det är en väldigt stor svensk server. och som jag sagt tidigare verkar alla bar jäkligt sköna oh faktiskt ha kul på servern oh jag vill verkligen ta del av det till fullo.

Hur hittade du Unive? Hittade faktiskt unive pga tiktok där jag såg cosmos videos från unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt rollspel vill jag verkligen bara sprida bra känslor oh glädje till folket på unive samt utforska allt unives rp har att erbjuda till Jack Stenberg.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive skulle väll vara träffa nya människor rp tillsammans och bara ha det jäkligt kul med stora rp scenarios och sen är jag själv väldigt inne i att starta ett gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka