Nekad SlibbZ | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlibbZ#1028

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400670708/

Vad är ditt namn i verkligheten? Geronimo

Vad är ditt discord namn? SlibbZ#1028

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack stenberg är 20 år gammal född i Stockholm men har vuxit upp i Nyköping. Jack är 100%svensk med en mamma som jobbar inom vården och en far som jobbade inom resturang. Min karaktär är väldigt socialt begåvad oh har inga större problem med att träffa nya människor, han är 20år och gillar bilar, hänga med kompisar oh såklart hitta på saker som kanske inte är helt lagligt. Streetrace är en stor grej för min karaktär samma med bilträffar. Det finns dock en ond sida som inte speglar verkligheten Jack gillar att tjäna pengar på snabba sätt vilket kan gå till en överdrift ibland. Jack är uppvuxen utan pappa pga hans dödsolycka i gängkriminalitet när jack var 6 år gammal. Han älskar som sagt bilar oh har stort intresse för det. Jack mår känslomässigt inte jätte bra oh är inerst inne sugen på hämnd på dom som tog hans fars liv. Jack är väldigt instabil och provocerar man an så blir han väldigt lätt arg på personen pga av mobbning som liten och allt som hänt inom familjen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väll insett att jag verkligen gillar rp och att som medlem kan jag utöka mina rp scenarion. Jag kan till exempel söka jobb på ställen där man träffar mer personer och kan utöka rp på det viset genom att sprida glädje skaffa nya vänner och lagkamrater. Jag kommer helt enkelt bidra mer till samhället och hjälpa till så mycket jag kan på det jobbet jag väl får. speciellt om jag får jobbet på Securitas bara där kan jag hjälpa hur mycket folk som helst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att det verkar vara en bra rp server med seriös rp och framförallt att det är en väldigt stor svensk server. och jag gillar att inprincip alla kan ta rp seriöst jämfört med många andra servrar där folk gör vad dom vill plus det finns bra staff på servern som verkar aktiva.

Hur hittade du Unive? Hittade faktiskt unive pga tiktok där jag såg cosmos videos från unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ju börja jobba som Securitas ordnings vakt oh hjälpa samhället så mycket jag kan tills ansökningarna till polis öppnar. När polis ansökningarna öppnar vill jag söka dit oh hjälpa samhället ännu mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill är att utveckla min RP till en högre nivå och det vet jag att jag kommer göra om jag spelar på den här servern. Den e grym!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka