Accepterad SlibbZ#1028 | Medlem ansökning [Elverskog] [Derbi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlibbZ#1028

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo Ågren

Vad är ditt discord namn? SlibbZ#1028

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jack Stenberg växte upp på en bondgård utanför sandy shores med sin mamma,pappa och två äldre bröder. Han sysslade med allt möjligt från att mjölka kor till att slakta dom samtidigt som han ofta var ute och utforskade naturen runt gården. När jack var 16 år mötte han ett par skumma typer utanför en husbils camping vid vattnet utanför sandy shores. Dessa människor hotade jack och krävde han på dom få pengar han hade varje gång han stötte på dom. Om Jack inte hade pengar på sig så blev han slagen. Detta ledde till att han snabbt blev väldigt introvert och arg inombords. Nu när han blivit äldre söker han fortfarande hämnd för det dom gjorde mot han. Jack har alltid varit ilsken av sig och tro det eller ej så gillar han fortfarande en bra hike ut i naturen och leva det ensamma livet. När han väl känner sig trygg med människor så är han den som aldrig slutar prata och han skulle göra vad som helst för dom han litar på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man fortsätter med scenariot man spelar i även om det inte gynnar en själv. det vill säga om det finns t.ex min karaktär dör eller förlorar pengar så ska jag ändå fortsätta scenariot för att få en bra rp upplevelse.

Hur hittade du Unive? Mest populära svenska servern och sett servern på tiktok

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistiskt rp och många timmar aktivt spelande. jag har mycket erfarenhet av roleplay då jag spelat på flera servrar innan både engelska och svenska servrar. Jag kan även bidra till mycket roliga och reallistiskta scenarios som jag gärna tar tid på mig att bygg upp. jag bidrar med långa och väl igenomtänkta scenarios. Jag e här för att ha så kul som möjligt och bidra med det jag kan på bästa sätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man fortsätter med scenariot man spelar i även om det inte gynnar en själv. det vill säga om det finns t.ex min karaktär dör eller förlorar pengar så ska jag ändå fortsätta scenariot för att få en bra rp upplevelse. Jag ska inte alltid gynnas i alla scenarion men ändå fortsätta spel i dom. Detta gör att alla får en bättre upplevelse och det är lite ge och ta taktik i hela rp delen.

Hur hittade du Unive? Mest populära svenska servern och sett servern på tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka