Nekad Slentan321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slentan321

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kedggh/

Ditt Hex-ID: 11000014275e1df

Vad är din discord tagg? .lux.0

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-30 214524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tjena Unive admins och alla där ute som är med på den här gaming-resan, jag använde aimbot och skickade det till en kille, bara sådär, typ för skojs skull. Jag var kanske lite i det där moodet av att vara cool och grejer, men fan, det var verkligen inte okej. Jag inser nu att det var som att slå på stort ljus mitt i natten och förstöra för alla andra. Jag är här idag för att be om en chans att göra det rätt igen, att få en andra chans att vara en del av Unive. Det är klart, jag har bråkat med mig själv om det här. Jag vet att aimbot och fusk är som att svika hela andan av fair play, och det var en riktig usel grej att göra. Det var som om jag helt ignorerade allt som vi gamers står för – teamwork, skicklighet, och ärlighet. Jag skickade aimbot till den där killen som om det var något coolt, men nu ser jag bara hur lågt det var. Jag pratade faktiskt med killen jag skickade det till. Vi båda är överens om att det var dumt, och vi har lovat varandra att inte göra sånt skit igen. Vi var båda små idioter och vi har insett det. Men jag är här för att inte bara be om förlåtelse från honom utan också från hela Unive communityt. Ni förtjänar inte att behöva tampas med fusk och sånt. Unive har varit som mitt andra hem. Det är den plats där jag har skrattat, skrikit av glädje och förlorat med värdighet. Ni är min gaming family, och jag saknar det som fan. Jag har haft en massa episka stunder här och träffat så många grymma människor. Nu känns det som om jag har blivit avskuren från en del av mig själv. Jag förstår att ni admins har regler att hålla er till, och jag har verkligen tänkt på det här. Jag vet att konsekvenserna för ens handlingar är en grej, men jag ber er om en chans att rätta till mitt misstag. Jag lovar att jag har lärt mig, på riktigt. Jag kommer aldrig mer använda aimbot eller något annat fusk. Jag kommer respektera spelet och communityt. Det här är inte bara något jag säger för att komma undan straffet. Jag vill verkligen vara en bättre gamer och en bättre person här på Unive. Jag kommer bidra positivt och visa att jag har förändrats. Jag vet att det kan kännas som en risk att ge mig en andra chans, men jag är här för att visa att det är värt det. Jag har tänkt på det här i dagar och nätter, och det finns inget annat ställe jag hellre vill vara än på Unive. Ni har format mig som gamer och som person. Jag är redo att ta ansvar för mitt misstag och visa att jag förtjänar en andra chans. Tack för att ni tog er tid att läsa detta. Jag hoppas innerligt att ni kan se förbi mitt misstag och ge mig en möjlighet att vara en del av Unive igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag skickade till min polare om han ville ha aimbot och sedan sa han till staffs och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var till 100% mitt fel och kommer aldrig att hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kom ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle ALDRIG haft aimbot från början och jag skulle vetat om att det är emot policyn här på unive!

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp jag kommer aldrig mera använda mig av något med liknande av fusk!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka