Accepterad Sleminem | Beslut Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Ditt discord namn: .sleminem.

Ditt Hex-ID: steam:11000015ced2047

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och redlist i en månad

Vem/vilka tog beslutet? lluddee och berdan1213

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sköt polisen. Det är ingen bortförklaring men jag spelade när jag var ganska onykter så jag visste knappt vad jag gjorde då men får helt enkelt skylla mig själv när jag spelar då. Poliserna var vid vårat gänghus hela dagen och stannade oss och sköt oss, vissa sköt tillbaka på polisen och de fick inga åtgärder. Jag fick vård av en sjukvårdare och när jag hade fått vård sprang jag därifrån och jag riktade mot polisen då de valde att skjuta så jag sköt tillbaka för att värna om mitt liv. Polisen tog inte mitt vapen när jag var medvetslös så tycker att dom också gjorde fel där.

Hur är beslutet felaktigt? Indragen krim förstår jag då jag redan hade 2 krim varningar men tycker redlist i en månad är felaktigt då jag har en bra historik, blev helt enkelt trött på polisen som ALLTID skjuter mot oss utan att vi ens gjort något ibland så jag fick bara nog.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga klipp

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+rep Ingen problemspelare, tycker hon borde få tillbaka sin krim +låt henne bevisa att hon inte menar med att ställa till problem.

+rep Ingen problemspelare, tycker hon borde få tillbaka sin krim, hon är väldigt glädja spridare ingen problemspelare alls

+rep

Reglerna & Philip själv har sagt att om Polismyndigheten beter sig efterblivet har man ALL RÄTT att använda sig utav våld emot polisen, under sunt förnuft. Skulle ALDRIG anse det som sunt förnuft av polis att stå utanför gängområden dag ut och dag in. Så tycker att dessa åtgärder är alldeles för grova efter att polisen gjort som de gjort.

[Kom nyligen tillbaka, och ser exakt det hon berättar, polisen står utanför området hela tiden och söker konflikter]

Jag är själv polis, och kan erkänna att vissa poliser har fastnat vid rondellen. ( jag gör inte det )
Jag tycker hon borde få tillbaka krimen
+rep

++rep plus hon är ingen problem spelar , plus visa snutar är helt tröga har massa klipp på piss snutar som inte ens borde va någon snut , så tycker staffsen kan kolla lite när snutar rpar ,för när snutar hoppar support så är de bara vi som ej är snutar som får de mesta skiten , så tack för mig mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka