Accepterad SleepyO | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SleepyO

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rickysnsn/

Ditt Hex-ID: 11000013ffa76dc

Vad är din discord tagg? Backtaps

Vem var det som bannade dig? hans discord tag var @alexandarr

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ybuve.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Personligen tror jag att jag blev bannad för racism för 1h, sedan så klagade jag och min vänn i discord servern sen kom det en stafff och gav mig en vecka timeout medans min kompis pratade med honom i chatten (@alexandarr) sedan bannade han min kompis och mig även om jag var på en veckas timeout och inte hade sagt något till honom. Sen ser jag även att jag har blivit perma bannad från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var nya till servern och efter att ha spelar många andra där svärord är okej så tänkte vi inte att man inte fick det på denna servern. vi åkte runt i bilar och var vid torget när jag blev bannad pga mitt språk det var då vi gick och klagade i discord servern och pratade med Staff so sa liknande till att "vi vill inte ha denna typen av racism på denna server" Och då svarade jagg att det kan vara nödvädigt ibland Det var även då jag tror att han ändrade min ban till permanent istället för en tillfällig ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror ärligt att bannen kan ha varit helt rätt där emot vet jag inte om det var rätt till en perma ban från server. jag hade kunnat tänka mig en 2veckor ban eller så hade varit tillräckligt och jag tror även att det hade varit bra om alexander hänvisade till reglerna och och sa till oss om vi forsätter så kommer vi få permanenta avstängingar från Unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad efter att mitt konto skapades i 2021

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte andvänt mig av denna typen av hat språk. Men även att jag borde inte klagat eftersom at jag bara hade en 2 timmar ban tills jag började klaga och sen blev permanent avstängd

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte andvända mig av hat ord och respekter spelare men även Staff i servern och att dem bara gör sitt job. Jag komer försöka roleplaya som en normal spelare istället för att hålla på med idiotiska saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Jag vet även att jag var bedd om att sluta överklaga på ett litet tag och komma tillbaka sen vilket jag gjort

Tillbaka