Accepterad sleepyman09 | Medlem ansökning [Saabpro93]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sleepyman09

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aro

Vad är ditt discord namn? Sleepyman09#3428

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år gammal.
När min karaktär var 10 år så dog hans föräldrar av lugn cancer. Han hade inget hem ingen mat alltså ingenting snart hade han inga kläder att ha på sig. Men en dag gick några ungdomar förbi och såg mig. Det började prata med mig. Jag tyckte att ungdomarna var väldigt trevliga så jag hängde med de. ungdomarna började snacka om att sälja droger och sånt. sedan så frågade de mig kan du sälja droger åt oss frågade an av ungdomarna, då kan du få hälften av det vi kärnar. jag var ju så hungrig så jag tänkte mig inte för, ja säger jag. då ger de mig en liten påse med kokain i. de sa att jag skulle gå till den gränden och sälja det till grabben som stod där. Jag går och säljer det för 2000 kr. jag fick 1000 kr. Det var häftigt tyckte jag.
Efter den händelsen tyckte han om kriminalitet då började min karaktär göra massa kriminella saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra serven till en bättre plats genom att ha en så bra RP nivå som möjligt. genom att göra det så blir serven till en rolig plats för mig och andra personer som spelar på unive. jag har ganska mycket erfarenhet efter som jag har spelat på många engelska servrar t.ex highlife.
jag kommer att bidra med att göra roliga senarior som både parterna tycker det är roligt. jag kommer att bidra med att hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att du ska göra de roligare för både motparterna, detta innebär att du inte bara ska gå för att vinna utan också för att göra de roligare för både kriminella samt poliserna detta gäller för alla. Då blir det roligare för både parterna inte bara för en part. Då höjs RP nivån på de sättet kan RP bli mer realistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått de samt kan alla regler utantill. Jag kan nämna några grundregler så kan jag säga resten på intervjun. RDM - random death match, detta innebär att man inte ska skjuta eller skada en annan spelare utan en anledning. VDM - vehicle death match, detta innebär att man it ska köra på någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har ganska mycket erfarenhet efter som jag har spelat på många engelska servrar t.ex highlife.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka