Accepterad Sleepy | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleepy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993369229/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Ericsson

Vad är ditt discord namn? Sleepy#3861

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Stjerneus.
Kevin är uppväxt med sin bror som heter Isak Stjerneus.

De båda växte upp tillsammans med sin Mamma eftersom att deras pappa dog tragiskt i ett krig, men det påverkar inte de båda bröderna så himla mycket eftersom att de båda har mamman som förebild. Kevin blev mobbad mycket i bl.a dagis, skola osv... Han blev mobbad eftersom att hela familjen var ifrån Grekland. Men Isak blev inte mobbad, för att alla tyckte att det var häftigt att de var ifrån Grekland. Som liten så lärde Pappan Kevin om kriminallitet. Han lärde Kevin att bl.a skjuta och sikta. Men Kevin ville aldrig det som liten, men nu när han är uppväxt så är han osäker om han ska fortsätta som vanlig civil eller bli kriminell.

- 3 Svagheter med Kevin - Kevin är väldigt rädd för kryp och flygande varelser. Ifall polisen jagar honom så kan han få panikattacker och blackouts vilket gör att han hade kunnat skjuta polisen ifall han hade haft vapen. Han kan bli väldigt agressiv ifall någon snackar skit om han eller om hans vänner.

- 3 Styrkor med Kevin - Kevin kan hantera de flesta situationer bra tex ifall folk hade riktat vapen mot honom så är han duktig på att lugna ner personerna och fråga vad de vill honom. Han är oftast väldigt snäll och bjuder på sig själv. Kevin vill inte råna folk utan han vill hjälpa de.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag är bra som människa och rpar väldigt seriöst. Jag har också bra personlighet och lallar inte.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av denna servern eftersom att den verkar vara som sagt väldigt aktiv och stor.

Hur hittade du Unive? Jag kommer inte direkt ihåg hur jag hittade Unive men har sett Cosmo mycket på min foryou på tiktok och har märkt att denna servern verkar vara väldigt stor och aktiv. :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu har jag inget direkt mål utan det är väll att bli medlem och sen skaffa ett jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men har varit det på flera andra server tex Heartless RP som jag precis slutade på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top