Accepterad sleepi | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sleepi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad är ditt discord namn? sleepi#6168

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi han är 32 år gammal när han var liten så lämna hans pappa han och hans mamma det var svårt för dom då mamman behövde fixa ett extra jobb och jobbade länge för att äns kunna få mat på bordet Abdi hade det svårt i skolan han gick ofta inte dit när han blev äldre hoppa han av skolan när han hoppa av skolan kom han in i fel kretsar han började göra kriminella saker för att känna pengar men tillslut åkte han in i fängelset när hans mamma fick reda på att han hade åkt in så sluta hon prata med han och bröt kontakten helt hon ville inte ha något med han att göra Abdi fortsätta när han kom ur fängelset med kriminella saker han har visa intressen han gillar att åka runt gärna med snabba bilar eller att hänga med folk som han känner men nu har han inte varit i staden på kanske ett halv år eller mer så nu får han se vad han gör nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social rp roliga scenarion försöka vara aktiv bra rp då jag har spelat fivem rätt så länge och så
jag kommer också utveckla min rp mer än vad jag redan har

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara spelar för att vinna utan för att få roliga scenarion för både parterna också fine att man vinner ibland men det är inte det man strävar efter utan det är att ha ett roligt scenario sen får man se efter om man vinner eller förlorar då blir det roligare för att man inte bara ska göra ett snabbt scenario där man vinner utan göra ett längre scenario och roligare

Hur hittade du Unive? jag brukade kolla mycket streamers och youtubers som spela unive sen hade jag också vänner som hade screen share och jag tyckte det såg roligt ut och då provade jag att spela

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka