Nekad Sleeb | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleeb

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199008339911/

Ditt Hex-ID: 11000013e7857c7

Vad är din discord tagg? Sleeb#7092

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: streamsnipe ~Swiipe. Återstår: 19 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen streamsnipea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade varit streatrace uppe vid sandy och jag skulle där ifrån för att polisen avlägsna oss men innan motor vägen så körde jag till sidan för att hämta dricka (IRL) men när jag kommer tillbaka så hör jag poliser och kollar bakom mig och då ser jag poilser och att dem jagar en epa så när dem kör för bi mig så svänger dem till höger till motor vägen och jag skulle ditt eftersom jag skulle till piren för att kolla hur läget var där eftersom att det inte blev nått streetrace. och just i det läget var det en stremer antagligen vet inte vem dock just nu för jag gick in direkt för att skriva det här eftersom jag vet att jag inte gjorde nått fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom jag inte visste att det var en stremer som var i närheten av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en av mina bans var att jag råka krocka och hade inte en tillräcklig bra reaktion eller så var inte tillräckligt nära för att höra varandra och den andra minns jag inte på grund av att jag inte gjorde nån ban överklagelse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenaning eftersom jag inte visste att det var en stremer i närheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det andra bannsen men den här vet jag inte vad jag kan göra bättre eller så

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka