Accepterad slayzz | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slayzz

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? slayzzfnbr

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon bambu, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, glad rolig omtkänskam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter leon askarson han är 32 år han gillar att äta hamburgare och han gillar att spela spela åka Ecykel han gillar att åka bil. när Leon var liten så var han inte så duktig i skolan, han hittade på väldigt mycket bus hängde ute med sina vänner han var inte bra i skolan så de resulterade med att han inte fick bra betyg. en gång när Leon och hans vänner var ute så smet de in på en byggarbetsplats och Leon fick ett betrongrör i huvudet så han ficck hjärnskakning och fick åka upp till akuten... när han sen fick åka ambulans till sjukhuset så märkte han hur snälla de va mot honom och hur hjälpsama de va mot honom alltså Sjuksköterskarna så då började hans intresse växa för vård. just nu söker Leon jobb inom vården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig rp nivå för alla parter och bli så social så möjligt och försöka spela spelet roligt jag ska inte rpa för att ja vinna utan för alla har roligt och jag kommer inte att bryta mot serverns regler, utan ja kommer följa alla serverns regler och är en trogen rpare till avena., jag lägger ner väldigt mkt tid på fivem och tycker de är extremt jävla roligt asså. och jag kanske kommer att streama så avena får mer spelarbas

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tx när du gör ett butiksrån ska du inte ta en bil som går 1000km/h utan du ska ta en långsammare bil och ge mortpartare en chans så alla får kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej de har ja ej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm, copbait, metagaming powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Hej!

På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka