Accepterad Slayer_budy | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayer_budy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: Slayer_budy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198209798417/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Slayer_budy

Vad är din discord tagg? Slayer_budy#6931

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbaiting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte tänkte på att det räknades som copbaiting men jag har lärt mig utav det som hände och kommer inte göra om det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och polisen drev lite och körde lite fortare en vad vi bör göra men hade man varit smart så hade man åkt till flygplatsen och tävlat istället för att dumma sig i stan!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en helt korrekt ban och jag tycker att staffen gör ett bra jobb som gjorde det men till nästa gång dra en kick och prata med mig istället jag lär mig mycket bättre då

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var denna bannen som jag själv anser att det var helt korrekt ban så kan inte säga så mycket emot än att det var en ganska bra andledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut jag hade kunnat skippa att köra 150 med polisen för att vi tävlade

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart att absolut inte tävla med poliser i fortsättningen

Har du läst våra regler? Ja

Bra ban överklagan! Hoppas du blir unbannad så att sjuk vården fortsätter lika bra som den varit sen du blev chef!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka