Nekad Slayer_budy | Ansökan till servervakt [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayer_budy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: Slayer_budy

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 9999

Vad heter du på discord? Slayer_budy#6931

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 07:00-02-00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag skulle vilja stoppa all typ utav RDM och VDM och även skrikande på sjukhuset samt även en massa annat som händer där som inte skall vara inne på ett sjukhus, det finns till exempel dörrar som folk inte får gå in på men dem gör det ändå och det hade varit skönt att få kicka dem när man ser att dem gör så tydliga fel som att springa in i receptionen och skrika eller springa in i operationssalarna och tro att man kan skrika när man i själva värket sitter och opererar en patient, och personerna skriker och springer in med 3 pers i nävarna och säger till oss sjukvårdare vad vi skall prioritera och inte och sedan springer runt hela sjukhuset och skriker bara för att vi inte prioriterar dem när dem skriker!

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill få slut på saker som är väldigt irriterande för oss som vill komma längre inom RP och inte vill bli störda av någon som springer runt och skriker drar upp vapen och liknande därinne på sjukhuset det är något som får oss alla sjukvårdare att tappa hoppet om sjukvården därför ansöker jag här med om ServerVakt just för att kunna få slut på allt detta som inte skall vara framme på sjukhuset, glömde även skriva med att folk parkerar som galningar utanför och det hade varit skönt att kunna ta bort bilar som inte ska vara därutanför

Är du whitelistad på serven? Ja och det har jag varit länge nu och jag trivs verkligen med alla kompisar man skaffat på servern vi älskar att spela tillsammans och vi har som mest kul när vi sitter och snackar på kvällarna i discorden runt 12-1 tiden vi kan sitta och skratta i flera timmar i princip sjukt härliga människor helt enkelt!

Har du varit bannad på serven förut? Ja det var en felaktig ban som inte riktigt skulle vara där men jag förstår deras läge!

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka