Accepterad Slayer_budy | Ansökan till servervakt [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayer_budy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: Slayer_budy

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Vad heter du på discord? Slayer_budy#6931

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar för det mesta jämt jämt jämt och ständigt för att hålla mig så uppdaterad på servern som möjligt och jag är glad och tacksam över att få vara med på denna fantastiska server! men låt oss hålla oss till ämnet säg runt 9-17 timmar om dan

Varför ska just du bli servervakt? För att jag älskar att få hjälpa till och denna server får mig verkligen att vilja hjälpa till och förhindra mycket saker som inte får ske tillexempel failrp och suntförnuft och ännu mer saker men skulle jag skriva upp det så skulle det förmodligen ta 30 minuter att läsa texten ! men som sagt jag skulle vilja det ett nytt försök

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa er andra staff och servervakter så mycket som möjligt men samtidigt kunna rpa utan att känna att det är en plikt att vara med på liknande för annars hade jag ansökt till staff och inte servervakt men som sagt jag vill gärna ge servervakt en nu chans för att jag känner att den förra inte blev så bra och jag har förstått och går vidare och gör en omstart och börjar om från 0 igen och gör allt i min makt för att få bli så uppskattad som möjligt på servern och känna att jag hjälper er och andra på servern!

Är du whitelistad på serven? jag har varit whitelist under ett väldigt bra tag nu och jag tycker att det är helt underbart att få ta del av denna server och vara en av dem som får vara med! SVAR JA!

Har du varit bannad på serven förut? jag har varit bannad för missförstånd och felaktiga bans tidigare men har ändå lärt mig utifrån dessa bans att gå vidare och ta nya tag och visa att jag absolut inte gör om samma misstag igen!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för att multistaden sitter en hårt om hjärtat och jag vill verkligen vara kvar på den för att den är sjukt underbar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka