Nekad Slayeer | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayeer

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Chef

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? Slayeer.#1507

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1250 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på marja lisa för att, jag vill att det ska ha öppet mera och så folk får sina bilar dom vill ha. Jag ansöker till chef för att jag gillar att vara bilfirma och jag vill vill att aktiviteten ska bli höger hos marja lisas bilfirma. Jag kommer satsa på att bli chef för att jag kommer få många anställda här.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycke erfarenhet inom detta för jag har varit anställd på saras och på brittas, har till och varit chef på en annan server som jag spela på förut. Jag vet hur man ska bete sig och vet hur man rpar som bilfrima. Jag vet vilka frågor man ska ställa under anställning. Jag vet hur man ska hantera anställda personer, vet hur man ska göra så man går plus och inte minus. Vet hur man ska hantera rankerna inom alla anställda och inte bara ge en anställd btr utom dom får rpa sig upp till det.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ting Hamsson och han har en bror och en syster som han aldrig har träffat och han har en mamma och en pappa som har gått bort. enda sen han var liten har han haft ett intresse för att äga en klubb osv han har alltid drömt om att få bli chef på en klubb och han har stora planer för det. han är en väldigt social person som
gillar att träffa nytt folk han har träffat sin bästavän Emanuel dem brukar hänga väldigt mycket. Ting är född i staden Unive. han trivs väldigt mycket i staden. Han har även ett stort intresse för bilar och ljud han kan väldigt mycket om det. Ting har träffat många vänner men hans bästavän är Emanuel. Han är väldigt bra på att anordna olika fester med sina vänner som han har gjort ända sen ungdomen och han älskar att vara med sina vänner och umgås.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 12:30 till 00:00
Helger: Hela dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka