Nekad Slayeer | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayeer

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Vad heter du på discord? Slayeer.#1507

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 12:30 till 00:00 Helger hela dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat typ 3månader totalt men har gjort ett nytt forums konto.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag hjälpa till att hålla ordning och reda på servern. Finnas som ett stöd för staffsen och kicka personer som bryter mot nån regel. Jag hade sätt till att alla nya ser till att läsa igenom reglerna. Jag tycker om att hjälpa folk och lära folk nya grejer. Och om folk bryter till exempel mot ett grov regel så är det direkt en sv ban. Jag kommer försöka ta klipps på mina bans klipp på det för att anmäla personen på forumet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vad som får mig att bli det är väl för att jag vill alltid ge en extra hand till staffsen, och göra så att folket ska slippa lallare rdmare, vdmare osv. Vissa av mian kompisar säger att det är kul att vara servervakt så jag vill känna hur det känns att vara det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå. Jag kommer kick eller banna för minsta regelbrottet dom bryter mot. Om det kanske handlar om typ grov vdm då tar jag video på vad han har gjort och idet och gör en anmälning. Jag kommer vara mycket vid piren, torget osv för att där brukar det vara mest lall.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har en mängd tidigare erfarenheter av att vara staff. Jag kommer ha bra koll på att alla läser reglerna. Jag har väldigt bra koll på kommands och liknande, om jag blir servervakt kommer jag se till att rp nivån höjs mera realistisk körning mer social rp kanske osv. Jag kommer vara hård med personer som inte beter sig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hålla så hög rp nivå som möjligt på servern. Jag vill ta nästa steg så jag möjligtvis kan bli servervakt. Har väldigt bra social rp och har hög rp nivå. Jag vill lösa situationer med typ lallare, jag kommer lösa de flesta problem med spelarna så att alla på servern får rp i lung å ro.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kunskaper gällande staff kommands t.ex /sqlban (id) (Andledning) /svban /dv /kick /revive osv. Jag har varit staff/ägare på andra server så jag har nog ganska goda kunskaper inom staff kommands.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja halv ooc och ooc. Men jag var typ ny då hade spela typ 1 vecka.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka