Nekad SlateSWE | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SlateSWE

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198006590384/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbot Svensson

Vad är ditt discord namn? SlateSWE#9160

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Katrineholm det är en liten stad i Sverige. Han är född 1998-08-28. Han är en glad människa men kan bli sur väldigt enkelt. Han har ett stort intresse för bilar och andra motorfordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att bidra med en bra upplevelse för andra medlemmar och kunna locka till flera personer till servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst men samtidigt rolig RP som kommer göra servern bättre för alla som spelar. Min RP för stunden är som en vanlig människa som skulle kunna bo i en större stad, men i framtiden kommer jag nog dras mer åt kriminell RP. Jag kommer så klart att applikationen till det när jag vill börja spela som kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egen skull men att de man spelar "mot" också ska få en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? Jag fick veta om Unive från vänner och jag såg också att den var högst upp på den Svenska server listan. Då förstod jag att den var den bästa Svenska servern som man kunde spela på.

Tillbaka