Accepterad SlateSWE | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlateSWE

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198006590384/

Ditt Hex-ID: 110000102c2dbb0

Vad är din discord tagg? SlateSWE#9160

Vem var det som bannade dig? celtrez

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC in game och Combat logging.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig för att försökte snacka OOC för att kunna veta hur många månader var i riktig tid. Combat logging är fel, mitt spel krashade eller så var det restart och dom tog det som att jag combat loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade för intervju efter min kompis som var nästan klar med hans. Då kom det två personer som sprang mot mig och tryckte "U", asså att ragdolla för att få polisen tro jag hade slagit de. Då så kom polisen och skulle ta mig i häktet vart jag frågade hur många minuter, "månader" var i riktig tid OOC, vilket var fel gjort av mig. Då så krashade mitt spel eller så blev det restart jag är inte riktigt säker och då jag blev bannad för att snacka OOC och Combat Logging.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en 50/50 scenario, OOC är mitt fel men Combat loggningen tycker jag är felaktig för att som jag sa förut att mitt spel krashade eller det blev restart.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förrut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror jag skulle kunna ha inte snackat OOC. Jag kan inte riktigt göra mycket åt att det blev restart eller att mitt spel krashade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att se till så jag inte snackar OOC längre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka