Nekad SlateSWE | Ban överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SlateSWE

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198006590384/

Ditt Hex-ID: 110000102c2dbb0

Vad är din discord tagg? SlateSWE#9160

Vem var det som bannade dig? qpijza

Hur lång tid var din ban? för alltid

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag har hetsar i pm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var jobbig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spamma han som nekade min fel bann förut och nu 2 timmar senare blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte det var dumt av mig at spamma pm men tycker det va litte över drivet att perma banna för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att inte snacks ooc och combatlogga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte spamma

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte spamma pm och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du gjorde en banöverklagan på en servervakt som bannade dig. Jag nekade för att man ska inte göra överklagan på SV bans. Då kommer du i min PM och skriver olämpliga saker och tror att det är mitt fel till att du är bannad. Sedan försöker du tvinga min att unbanna dig.

Senast ändrad:
Nekad banöverklagan. Du kan göra en ny om 24 timmar.

du är en alien och en faggot ingen gillar dig din muffsi #nazi for Life #bara 10 åriga på server #bara orten grabbar #Troik är en bög

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka