Accepterad Slaskinator | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaskinator

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/slaskinator/

Vad är ditt namn i verkligheten? André Lindhardtsen

Vad är ditt discord namn? Slaskinator#2711

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en glad kille på 25 års åldern. Han är en svensk kille som är väldigt intresserad av bilar och andra fordon. Hans intresse kom från hans pappa som också är intresserad. På grund av sitt intresse så har han skaffat kompisar som också är fordons intresserade. Hans ända problem är att han inte har så extremt mycket pengar vilket leder till att han inte kan köpa olika bilar göra det han tycker om allra mest. Så han vill skaffa sig ett bra jobb som bilmekaniker där han kan jobba med bilar och andra fordon. Han är inte den som klagar på långa arbetsdagar. han sliter hårt för att kunna nå sina mål i unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker verkligen om servern jag gillar om när det är seriöst. Sen har jag också många kompisar på servern som sa att det blir mycket roligare när man är medlem. Jag har läst reglerna och det finns ganska mycket mer scenarion också som jag är intresserade av att prova på. Sen är jag också väldigt aktiv jag kan lätt vara inte på servern i runt 8 timmar om dagen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det seriösa rollspelet där och det är en riktigt bra server med många mods som ser till att RPn är så bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av Kalix som är en kompis som sa att detta är sveriges bästa RP server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt mål som rollspelare så vill jag bidra med att så många som möjligt ska ta RPn så seriöst som möjligt så att staden blir blir en bra plats där folk följer reglerna och är seriösa. Sen har jag också som mål att jag vill jobba som någon mekaniker på någon av verkstäderna. Sen tycker om jag att hjälpa folk tillexempel om någon behöver hjälp med något så ställer jag gärna upp och hjälper till. Sen om jag skulle göra något som jag inte får göra så kan jag ta kritik och sen påminna andra att inte göra något liknande jag strävar efter att inte göra något dåligt men händer det så kommer ta det på mig själv och förbättra mitt rollspel. Sen skulle jag även säga att jag har en bra ton jag käftar inte upp helt i onödan mott folk jag är nästan alltid glad och jag tror folk kommer att uppskatta det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att roligt med mina vänner och andra som jag inte känner på en hög RP nivå. Sen efter jag har fått erfarenhet på servern så skulle jag gärna vilja hjälpa till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka