Nekad Slaskinator | Ban överklagan [MediaMarkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaskinator

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/slaskinator/

Ditt Hex-ID: steam:110000108c1005f

Vad är din discord tagg? Slaskinator#2711

Vem var det som bannade dig? Mediamarkt

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för :Suntförnuft, Rpar inte på lagning X2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rpa på att jag lagade mitt fordon som jag lagade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och åkte motorcykel med två vänner runt i staden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel jag borde ha rpat bättre när jag skulle laga min motorcykel men jag gjorde inte det vilket gav konsekvenser.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bliit bannad för att prata halv ooc och jag har blivit bannad för powergaming. Det jag lärde mig av att bli bannad för att prata halv ooc var att jag började tänka efter och vara mer noggrann med vad jag menar när jag rpar. Den andra bannen som var powergaming så lärde jag mig att inte stressa ett scenario när jag krockat med en bil utan att jag tar min tid rpar på skador och använde /me's för att lättare visa för andra och för mig själv att jag är skadad och behöver ta det lite mer lungt efter krocken eller andra liknade scenarion så det inte blir att man struntar i att det har hänt direkt efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha puttat ned min motorcykel ned för berget och lagat motorcykeln med mer rp än jag gjorde. T.ex felsökt felet på motorcykeln och tagit upp en tablet och använt /me felsöker som visar att felsöker fordonet och seden skriva med /me's vad felet var på fordonet och sedan tagit fram reservdelar och använt mig av bra emotes och /me's som visar exakt vad för arbete jag utför när jag lagar fordonet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska vara bättre när är i ett scenario var jag behöver laga ett fordon och ta min tid med /me's och emotes så att Rp nivån blir så hög som möjligt för mig och för andra på serven som kan lära sig av mig så dom inte gör samma misstag som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad.
Utveckla:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka