Vidare till intervju Slaskinator | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaskinator

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad heter du på discord? Slaskinator#2711

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Om inget är planerat under dagen så brukar jag vara väldigt aktiv på servern. Spenderar på en vardag runt 4-7 timmar då jag inte jobbar för tillfället.

Hur länge har du varit medlem på Unive? juni 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervak är en spelare som är som har förtroende för perms och vad de innebär är t.ex om någon använder sig av rasistika komentarer eller begå något annat regelbrott så ska det självklart åtgärdas.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har varit en lojal spelare sen över ett år tillbaka och jag vill vara en del av att servern och att de ska bli en bättre plats så rp blir rolig och rättvis för alla. Jag vill också vara en del utav serverns utväckling.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tillexempel att du revvar dig själv under scenario utan en giltig anledning eller kicka/banna någon för att du förlorat ett scenario och vill inte bli av med dina saker ingame.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka