Nekad slask | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Aztras#4993

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 919,3 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer spela varje dag först typ på morgonen och sedan brukar jag vara ute och göra massa skit sen brukar jag komma in vid typ 00 och spela till typ 02, men jag brukar också spela typ 3 timmar på morgonen så minst 5 timmar om dagen skulle jag tro

Vad heter du? Leif Leif

Hur gammal är du? 29 år gamal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att det är ett roligt spänande jobb och man vet aldrig vad man ska göra på en dag det är det som är sp spännande. Jag vill också bli polis för att det inte är så jätte många poliser i tjänst och väldigt mycket kriminella därför vill jag bli polis för att göra staden till en säkrare plats. Jag har ju varit polis inan och det var väldigt roligt till skillad från alla andra jobb jag har testat så har polis varit överlägset bäst.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker det viktigaste är att vara en trevlig polisman mot andra och inte andvända svor dommar och vara kaxig i tjänst och även disiplin, samt bete sig i radion och inte skrika och andända sig av radio disiplin och säga tillexempel kom klartslut och prio 1 alarm och sånt om man behöver förstärkning.

Vad vet du om yrket i helhet? jag tycker att poliser gör ett bra jobb men det är väldigt få i tjänst oftatst därför vill jag ansöka om att bli polis för att det ska bli mindre kriminalitet i staden. Jag har ju till exempel själv blivit rånad på mobil och annat.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har faktist erfarenhet för jag har faktist varit polis för länge sen med en kompis men vi båda bytte jobb och nu har jag testat nästan allt annat i hela staden och tycker att polis är det roligaste av dem alla för det är alltid saker att göra. När jag jobbade hos polisen var jag 28 år gammal och jag jobbade upp mig till assistent så jag har endel erfarenheter.

Hur är du som person? jag är en ganska lung person som är relativt duktig på att lösa problem jag är också väldigt pratglad så det gör jobbet lättare för att prata med folk.

Är det något vi bör veta om dig? nej inget specielt.

Vidare till muntlig! Intervjuer tas vid östra entrén piren station

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka