Accepterad slask | Medlem ansökning [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? astraz936

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Leif, 33 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, sprallig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif växte upp i förorterna till Stockholm, där han drömde om att en dag äga sitt eget fordon och uppleva den friheten och äventyret som följer med det. Hans barndom präglades av ekonomisk knapphet, vilket gjorde att han tidigt lärde sig att vara självständig och uppskatta de små glädjeämnen i livet. Trots att han inte alltid fick de senaste leksakerna eller presenterna på födelsedagar och högtider, uppmuntrade hans föräldrar honom alltid att följa sina drömmar och sträva efter det han önskade. Nyligen har Leif tagit steget att flytta från Stockholm till den vackra staden Unive. Den nya miljön har öppnat upp för nya möjligheter och bekantskaper, inklusive vänskapen med Leffe, en glad och utåtriktad individ från Finland. Deras gemensamma intresse för motorer och äventyr har fört dem närmare varandra, och Leffe har blivit en viktig vän och stöd för Leif i den nya staden. Leif har äntligen förverkligat sin dröm om att äga ett fordon som vuxen man. Han investerade i en fin Golf R från 2018, som han länge hade beundrat och drömt om. Att äga sin egen bil har gett honom en känsla av frihet och självständighet som han alltid längtat efter. Trots de ekonomiska svårigheterna under uppväxten har Leif bibehållit en positiv och livlig inställning till livet. Han uppskattar de små glädjeämnen som att köpa och skrapa trisslotter, vilket ger honom spänning och förhöjer vardagen. Leif har också en passion för crossar och älskar att utforska terrängen runt Unive på sin egen dyrbara cross. Det ger honom en känsla av äventyr och frihet som få andra saker kan matcha. Förutom att äga och köra bilar, har Leif en annan passion - att arbeta på bilar. Han älskar att trimma, bygga om och stylea bilar för att göra dem unika och anpassade efter sina ägares personlighet och behov. Att meka med bilar är inte bara en hobby för Leif, det är en konstform och ett sätt för honom att uttrycka sin kreativitet och passion för motorer. Sammanfattningsvis är Leif en sprallig och vänlig person med ett starkt motorintresse och en passion för äventyr. Trots sina tidiga utmaningar har han behållit en positiv inställning till livet och uppskattar de små glädjeämnen som vardagen har att erbjuda. Hans vänskap med Leffe och äventyren i den vackra staden Unive fortsätter att forma och berika hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en entusiastisk och engagerad medlem i RP communityn och vill bidra till att göra servern ännu bättre genom att skapa både seriösa och roliga scenarion samt se till att ingen känner sig bortglömd eller hindrad från att delta på grund av väntetider eller brist på support.

Som en seriös rpare kan jag bidra genom att skapa detaljerade och välgjorda scenarion som tillåter andra medlemmar att dyka in i en levande och realistisk värld. Genom att ta hänsyn till realism och samtidigt uppmuntra kreativitet kan jag hjälpa till att skapa en miljö där spelarna känner sig fördjupade och engagerade i sina karaktärers upplevelser.

Samtidigt är det också viktigt att införa roliga och oväntade scenarion. Genom att inkludera humor, spännande twistar och oväntade händelser kan jag bidra till att göra RP-upplevelsen både underhållande och minnesvärd för alla inblandade.

När det gäller att minska väntetider och öka tillgängligheten för spelarna kan jag vara en tillgänglig och hjälpsam medlem av communityn. Det innebär att jag är villig att hjälpa till med att svara på frågor, ge råd och stödja andra medlemmar, oavsett om det handlar om att skapa karaktärer, lösa konflikter eller hantera tekniska problem med den erfarenheten jag har. Genom att vara närvarande och tillmötesgående kan jag bidra till att skapa en välkomnande och inkluderande miljö där alla känner sig uppskattade och stöttade.

Min önskan att få servern att växa och blomstra är beundransvärd, och genom att aktivt delta och bidra på olika sätt kan du hjälpa till att locka nya medlemmar och behålla befintliga så att communityn kan fortsätta att växa och utvecklas över tiden. Genom att dela min entusiasm och passion för RP och skapa en positiv och stödjande atmosfär där jag kan spela en viktig roll i att göra servern till en levande och rolig plats där människor kan komma tillsammans för att utforska nya världar och skapa minnen som varar för evigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar enbart för att vinna man spelar för att alla ska ha kul och inte bara en själv ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag gjort tidigare, exempelvis så var det en kille osm VDMa mig så jag blev arg o körde på han o då blev jag bannad, har lärt mig att de inte är rätta vägen att bli arg utan att istället skriva report

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan skriva några exempel som VDM vehicle deathmatch att man använder fordonet som ett vapen för att döda folk. NLR new life rule innebär att man inte får komma ihåg varför man dog som om jag blir skjuten av "Bruno sandberg" och respawnar så får jag inte komma ihåg det efter och gå och döda honom för att hämnas.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte det finns något mer ni behöver veta men om det är nått är det bara fråga!

Hejsan,
Innan vi kan fortsätta granska din ansöka måste du ange ditt riktiga födelse datum på frågan:Vad är ditt födelsedatum?

Du har 24 timmar på dig att återgärda det innan du blir automatiskt nekad. Lycka till!

jag skrev (2008-01-27) fattar inte hur de blev dagens datum hahaha

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka