Nekad slask | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Ditt discord namn: astraz936

Ditt Hex-ID: steam:110000136ce8e62

Vad för typ av beslut gäller det? Jag blev felaktigtr bannad av en staff och jag blev nu unbannad pågrund av att jag var oskyldig. Det jag undrar är om jag kan få tillbaka min medlem roll så det blir som innan då den staffen tog bort min roll samt bannade mig men jag nu är unbannad undrar jag om det kan lösas så det blir som innan?

Vem/vilka tog beslutet? Philip320 unbannade mig när jag hade blivit felaktigt bannad alltså undrar jag om han eller den som bannade mig som hette Mio kunde ställa det till rätta igen och ge mig medlem igen.

Varför tror du själv att beslutet togs? pågrund av slarv

Hur är beslutet felaktigt? Jag tror Philip320 missade att lägga till min roll därför hör jag av mig ytterliggare ifall det går att fixa eller om jag måste göra om det igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har tyvärr inget bevis att jag hade rollen medlem utom att man kan kolla på min unive profil att jag har fått godkänd medlemskapsanökning förut.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tror inte beslutet var felaktigt. Kan du yrka på varför det är felaktigt, samt när togs detta beslut?

Vet inte varför du ska få tillbaka något. Du blev nyss unbannad och blev bannad igen för VDM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka