Nekad slask | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879772258/

Ditt Hex-ID: 110000136ce8e62 (Hex)

Vad är din discord tagg? aztras#9448

Vem var det som bannade dig? Mommo

Hur lång tid var din ban? 10

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft och kalla inte någon invandrare! ~Mommo. Återstår: 9 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han tyckte jag var otrevlig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick också såg jag en kille som hade pajat sin bil så jag sa vad har du gjort kan du inte köra eller så sa han käften jävla hor unge också slog han mig och sen sa han att jag inte är en medborgare då sa jag jag är mer medborgare en dig invandrare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja typ iallafall han borde ha pratat med mig istället för att banna mig 10 dagar det är ganska mycket frö att säga en sak.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga så och sagt någotr annat och läst reglerna nogare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får säga så

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka