Nekad slask | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879772258/

Ditt Hex-ID: 110000136ce8e62 (Hex)

Vad är din discord tagg? aztras#9448

Vem var det som bannade dig? ingen aning

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oj något blev fel när jag joina servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte har inte varit inne i discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. märkte bara att jag var bannad när jag skulle börja spela på servern (från dc)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga det i och med att ingen sagt något eller någon varning och att jag inte vet själv men iallafall skulle kunna vara något jag gjort för länge sedan för jag kunde inte rpa förut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte bannad från dc men från fiveM för det var när jag var ny och inte kunde rpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning börjat på en anna server så att jag inte blev bannad här haha

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså jag vet ju hur man rpar nu inte förut så typ

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka