Nekad slask | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879772258/

Ditt Hex-ID: 110000136ce8e62 (Hex)

Vad är din discord tagg? astraz936

Vem var det som bannade dig? William

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-23 201900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag pratade med en kille son vart stoppad av polisen och skojade om att han skulle fly från polisen villket var väldigt opassande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom i min bil och så såg jag en kille som hade blivit stannad av polisen så jag tänkte att jag stannar och pratar med dem o frågade först om han ville ha en advokat men de ville han inte sen frågade jag polisen om han blir av med körkortet och det skulle han inte. sen skojade md killen och sa att han fick åka fast polisen sa nej och då blev polisen lite iriterad och sen sa jag på skoj till killen i bilen att sticka sen hoppade jag in i bilen o tabbade ur o byte musik sen skulle jag åka och då åkte även de andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej asså jag fattar vad jag har gjort för fel då jag faktist tog polisens uppmärksamhet litegran men jag tänkte att jag ba ville skoja lite med dem men jag fattar att det var dumt cch kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det berodde på att jag blev lite arg på en kille och sparkade på hans bil för han vdmade mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att stanna vid polisen och ba åkt till jobbet direkt som jag tänkte från början men jag tänkte att det kunde vara lite kul att stana där men det blev inge bra och jag känner väldigt mycket ånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte skoja med polisen för att det kan vara copbait fast man bara gör något litet och jag kommer inte göra om det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka