Nekad slask | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

slask

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879772258/

Ditt Hex-ID: 110000136ce8e62 (Hex)

Vad är din discord tagg? astraz936

Vem var det som bannade dig? Harry

Bild på banmeddelande: harry ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det beror på att mina kompisar spealde på min dator medans jag inte kollade vad dem gjorde så var dem inne o höll på o snodde bilar o skit o försökte få snutjag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte exakt men min ena kompis brättade att dem snodde en mercedes o körde om en polis för att få deras uppmärksamhet och sen dra därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men jag vill gärna börja spela på unive igen o dem kommer inte få spela fiveM igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste gången var d sync

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat logga ut från steam så dem inte kunde lalla runt

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka