Accepterad SLASHER | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SLASHER

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Holgersson

Vad är ditt discord namn? viggoholgersson

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Holgersson han är född 2001. Felix är en bestämd och ärlig man som gör vad som helst för att klara sig i livet. På gymnasiet gick han på vård och omsorg i Jönköping. På fritiden så gymmar Felix samt fiskar han också. Felix valde vård och omsorgs utbildning för att strävar efter att hjälpa folk som behöver det. På sistonde har Felix saknat action inom vården och vill vara på en plats där han kan göra mera nytta inom sitt yrke. Han hörde av en god vän, Gunnar Bergström att Unive city är en stad som har många möjligheter åt blåljus personal samt vård personal. Felix bestämt att starta ett nytt liv i Unive säljer sin lägenhet och tar sig till Unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser fram emot att bidra med feedback, förbättringar och positiva kommentarer för att göra rpn ännu bättre. Jag kommer att göra mitt andra bästa för att skapa verkliga scenarion och att hålla mig till ett professionellt sätt i servern. Låt oss hålla en bra kommunikation iDiscord för att skapa en fantastisk rp-miljö tillsammans! 🎮👍

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar bara för sig själv man spelar så att båda partnerna har kul och att båda kan vinna scenariot. Man spelar för båda parterna och att man spelar bra fast du vet att du kommer att förlora. Till exempel om du förlorar och du bara lallar för att du vet att det är kört så blir det tråkigt för motparten och eventuellt andra personer i närheten. Så fast du förlorar så spela det så bra som möjligt. För om din motpart förlorar vill du att den personen inte ska lalla så du måste tänka likadant fast om du förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag fick reda genom en kompis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, det har jag inte.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka