Slarreballe | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slarreballe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Slarreballe

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Hur gammal är du? född 2002-06-30, alltså 17 år just nu 18 om nån dag

Vad heter du på discord? Slarre#6884

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar väldigt ofta mellan 20:00-02:00, på helger kan de bli lite olika ifall man är ute med sina vänner. jag brukar även ofta gå in nån timme på dagen men detta varierar väldigt mycket från dag till dag

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag är boss i ett gäng så är jag med i väldigt mycket RP och möter oftas personer som bryter mot många regler. vi i Groove skulle jag anse är ett av de större gängen i staden för tillfället ifrån vad jag kan se, det är många som imiterar oss och vill ha ''gängkrig'' mot oss eller att många ser oss som fiender, jag har märkt att många av dessa som vill komma med i gänget eller förstöra för gänget är relativt nya till server eller roleplay generellt så det förekommer väldigt många scenarion där de vägrar göra som man säger även fast de är under hot av vapen, det vill säga att de har dålig erfarenhet vilket alla haft nån gång, men om de bara kommer och lallar eller leker allan så vill jag kunna rycka in och agera dirrekt så att vi kan fortsätta ha bra och roliga scenarion utan att det ska komma folk och bara förstöra.

Varför vill du bli servervakt? Att det alltid kan vara bra för er att ha en extra hand, sen är jag med i väldigt mycket scenarion där det pågår mycket FailRP och regelbrytningar, och då jag vet att ni inte kan komma varje gång så hade det varit bra om jag hade kunnat gjort något åt saken, när det syns tydligt att bryter mot reglerna. Gillar även att kunna vara till så mycket hjälp som det behövs, för att kunna göra denna server så bra som möjligt

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja, när jag kom in på servern första gången och råkade köra för fort förbi polisen så jag blev bannad för copbait.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara eran server.(ändrad)

Senast ändrad:
Jag tycker att den ser bra ut, försök att skriva lite mer om ”Varför vill du bli servervakt?”. Lycka till!
/Isak

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka