Nekad Slanky | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Slanky

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/depressiondotme/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Slampz#1337

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Leif Johansson och är 21 år gammal. När Leif var liten så bodde hans familj i centrala Los Santos. Hans pappa var en väldigt rik man, men också jätte intresserad av bilar. Så när Leif var bara 6 år gammal så började han bli intresserad. Men sen hände det omöjliga, Leifs pappa förlorade sitt jobb och de var tvungna att lämna av lilla Leffe på tågstationen när han var bara 10 år gammal. Men sen dess har Leif varit en glad person för han har tjänat sina egna pengar helt själv utan nåns hjälp och har massvis med pengar och bilar vid bara 21 års ålder men Leffe tycker inte det är nog. Han vill ha nåt riktigt jobb. Han vill inte bara investera hela sitt liv. Så Leif är här I stan för att hitta något han är riktigt bra på.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med rolig och seriös RP samtidigt som jag kommer börja jobba vilket är bra för servern och för jobben.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För som sagt jag vill bidra med bra seriös rolig RP.

Hur hittade du Unive? Spelade på multistaden back in the days och kom in nu igen och ser att whitelist är borta så jag vet ju alla regler och sånt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med min RP är att bidra med massa kul till servern men också kul för mig och vill börja rpa igen. Det är också att förbättra rpn på servern för vet att vissa har lite svårt med det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Tillbaka