Accepterad Slanky | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slanky

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Slanky

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/depressiondotme/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Slanky#9780

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2005

Berätta om din karaktär. Nu till min karaktär. Jag brukar hålla mig mellan en eller två men den här är min main. Sewe Polskovic föddes agusti 1990 på en stor farm med en ensam mamma. Sewes pappa lämnade familjen när Sewe bara var 4 månader gammal. Sewe har aldrig träffat sin pappa men hoppas en dag få kontakt med honnom igen. Sewe och hans mamma levde fridfullt på deras gård i sandy tills Sewe blev 17. Vid 17 års åldern flydde Sewe hemifrån för att upptäcka resten av landet då han aldrig lämnat deras farm. Sewe har svårt att passa in i samhället men beter sig bra. Han lider av Adhd deluxe. Trots allt detta har han hittat ett jobb som Byggarbetare och jobbar med att få ut all ilska på jobbet. Nu bor han i en lägenhet nära stranden 3 år efter han har flytt hemifrån. Han har skaffat kontakt med en special agent för att försöka hitta sin försvunna fader. Sewes liv rullar på men allt är inte lätt. Det här är Sewes resa.

Varför ska just du bli whitelistad? För att denna server är fet och vill börja rpa mer med jobb och mer .

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill liksom rpa mer med jobb dvs bli Sjukvårdare, Polis mm.

Hur många timmar har du på FiveM? 546 När ja skriver detta.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom en kompis som rekomenderade den och sa att den var fet så nu är jag här.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nepp aldrig innan har fått typ en varning men de är de enda.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ibland på Rosberget men får man Whitelist här så blir de väl bara denna.

riktigt snygg ansökan jag tycker du har fått med allt.

vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka