Accepterad Slanky | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slanky

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Slanky

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Chef

Vad heter du IRL? Elvin

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 698

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill just bli chef på Vianor eftersom att jag har tidigare jobbat där och jag vet hur man tar hand om ekonomin. Jag vill också bli chef på Vianor eftersom att jag jobbar på Marja-lisa som biträdande chef då var min chef borta i två veckor eftersom att han hade corona och då fick jag ta handom företaget och veta hur många arbetare jag skulle ha det här hjälpte mig balansera på lönerna och hur mycket arbetare vi skulle ha för att jobba 24/7 och gå plus på en dag gick vi plus 2M pågrund av mig och jag tror att jag kan hjälpa vianor med det här också. Du kanske undrar om jag har några tidigare erfarenheter från att vara en chef och ta handom ekonomin jag har tidigare varit en biträdande chef på Auto Experten och Marja-Lisa som sagt hjälper det här mig att ha balanserat med personer som jobbar och lönerna för att vi ska gå plus. När jag har jobbat i Marja-Lisa sa folk att vi hade dyra priser och då tog vi den feedbacken och sänkte priserna då fick vi många personer som ville köpa och vi gick plus mycket mer än tidigare. Under en vecka tjänade vi 6M.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dem erfarenheterna jag har med att jobba inom det här yrket är att jag har tidigare jobbat på Vianor och vet hur man går plus och då när jag jobbade på Vianor hade vi bra chefer som gjorde att företaget gick plus och jag kommer ihåg priserna då vi kan också gå plus och våra kunder kan bli glade. Dem andra erfarenheter jag har är att jag har ju varit B-Chef på Marja-Lisa då jag lärde mig hur mycket arbetare man skulle ha och hur mycket lönen skulle vara för att företaget skulle endå gå plus så att våra arbetare kunde försörja sig och stanna kvar och jobba. I min ålder så är skolan lätt det här betyder att jag kommer ha mer tid att spela som betyder att jag kommer ha mer tid att vara i tjänst och anställa folk. När vi anställer folk så kommer vi också ge en andra chans det betyder att om du har tidigare varit en kriminell så kommer du få en andra chans.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Leif Johansson. Leif är 20 år gammal och är halv serb. Leif bodde i Serbien när han bara var 2 år gammal. Leif och Leifs mamma flydde från krig 2002 och kom till Sverige. Här i Sverige träffade Leifs mamma en svensk kille som hette Martin Leifsson och efter att bara ha träffat varandra i 5 månader så gifter de sig. Leif hette Metim från början men de bytte namn på honom pågrund av giftemålet och flytten till Sverige. Nu så bor Leif i Multi och har bott här i 2 månader. Han har haft jobb som biträdande på både Autoexperten och Marja lisas. Nu vill Leif testa på något nytt och hjälpa Vianor. Inte bara hjälpa utan Leif kanske har en hel framtid på vianor framför sig. Leifs Morbror Dragan Jelic har supportat honom med jobb och ekonomin till att få ett bättre liv.

Hur ofta kommer du vara inne? 7 dar i veckan minst 3h om dan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nepp

Har du läst våra Regler? Absolut

Godkänd.
Riktigt välutvecklad intervju vi hade.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka