Nekad Slanky | Chef-jobb ansökan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slanky

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Slanky

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten Chef

Vad heter du IRL? Elvin heter jag.

Hur gammal är du? 14 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 500+ nånting inte säker.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är den som är en av de högst uppsatta och för att vi inte har nån chef. Tycker också att jag borde bli chef för att jag jobbar mycket och jag drar in mycket pengar till företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju jobbat mycket med autoexperten och falck så kan ganska mycket om bilar kan också varenda bilmärke nånsin kan hyfsat mycket om bilar motorer mm.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leif Johansson och är 20 år gammal. Leif är ingen vanlig 20 åring han är en av de yngsta nånsin som har köpt sin helt egna Bugatti Veyron. Vid 15 års ålder började han investera sina pengar i aktier och bostäder med mera. Efter ett par år så blir han väldigt rik och kan köpa massa bilar och kläder men sen dess har aktierna bara gått ner så han har förlorat en hel del pengar vilket betyder att han måste ta tag i sitt liv och börja jobba igen. Så han söker jobb hos Mekonomen, men Mekonomen vill inte anställa honom så han går till deras konkurent Falck som sedan bestämmer sig för att anställa Leif. Han jobbar och sliter jättehårt i nästan 4 veckor men sen så slutar han de jobbet då han var sugen på nytt så han sökte hos Autoexperten. Autoexperten anställer honom och han går på bara en halv dag från provanställd till erfaren. Så här är vi nu och han vill bli Autoexpert chef då vi kan verkligen behöva en.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag så länge jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut det är klart de hade bara vart mer roligt att bli chef än vad de är att jobba här vanligt :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nepp multi är den enda bra och roliga servern i svensk FiveM.

Har du läst våra Regler? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka