Accepterad Slanky | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Slanky

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Slanky

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/depressiondotme/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Slanky

Vad är din discord tagg? Slanky#9780

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gz kampar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle byta bil när nån tydligen ville mig något hade ingen aning om vrf

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han körde mot rött och då blev ja arg o sa vad fan gör du och då gick allt åt skogen då han säger att han ska klippa mig sen säger han "yalla åk härifrån" så gör jag de och blir bannad...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag gjorde nåt fel de sa ju åk härifrån så då gjorde ja ju de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad men de var felaktig eller hur de var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt ville bara byta bil de enda ja kunnde gjort va väl att nt byta bil men jadu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag antar att man nt ska åka ifrån folk när de säger att man ska de då blir de ban eller nåt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka