Accepterad Slanky | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slanky

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Slanky

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/depressiondotme/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Slanky

Vad är din discord tagg? Slanky#9780

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde väl att jag körde jätte fort när ja körde i 30 in i en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in i en grabb i 30km/h och då gör jag så man ska göra dvs att ja säger aj fan vad ont de gör mm, och så sen när ja har återhämtat mig ska ja kolla om han är ok för han hade en plastraket utan tak medans jag körde en volvo i 30kmh så sa jag äru ok och blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att både staff och jag gjorde fel för jag tänkte liksom sunt förnuft att jävlar måste kolla om han är ok när jag har återhämtat mig liksom men vne kanske bara jag som gjorde fel tydligen tycker väl han som banna mig de.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har nt varit bannad här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Suttit kvar i bilen och inte rört mig men jag körde ju som sagt bara i 30kmh

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de kan man väl säga att ja nt ska röra mig för 5 öre.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka