Nekad Slangeeen1 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slangeeen1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? slangennn

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mio Capo 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Temprament, lojal, strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mio Capo, även kallad "mg" av sina närmaste, växte upp i sandy's tuffare kvarter. Hans föräldrar kämpade för att hålla honom bort Försöker starta eget som bilmekaniker, men har även kopplingar till personer inom säkerhetsbranschen. Kan han hålla sig laglig, eller kommer gamla kontakter dra in honom i farliga affärera från kriminalitet, men stadens mörka sidor var svåra att undvika. Efter att ha spenderat några år i armén återvände han hem med en ny syn på livet en önskan att hålla sig på rätt spår men samtidigt utnyttja sina kunskaper för att navigera i stadens undre värld. Han är en person som inte talar i onödan men alltid har en plan. Han vill skapa sig ett liv där han slipper oroa sig för nästa måltid men vägrar att hamna i samma situationer som hans barndomsvänner, som antingen sitter inne eller ligger under jorden. Försöker starta eget som bilmekaniker, men har även kopplingar till personer inom säkerhetsbranschen. Kan han hålla sig laglig, eller kommer gamla kontakter dra in honom i farliga affärer?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag söker en seriös och välstrukturerad RP-server där jag kan utveckla min karaktär och bidra till bra storytelling. Jag gillar att skapa realistiska scenarion och interagera med andra spelare på ett trovärdigt sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alltid göra scenarion intressanta och ge alla en chans att spela ut sina roller

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Blivit kickad någon gång för lall, trodde jag försökte hetsa polisen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Duping, Social RP, NLR, meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? En reko kille!

Nekad
Anledning: Ai genererad text

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka