Accepterad SlamPit04 | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SlamPit04

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198166803965/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? SlamDam#7428

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Ahmed föddes i ett fattigt kvarter vid 21 års ålder. Han visste inte vilka hans föräldrar var, och fick ta hand om sig själv sedan han var liten. Ahmed fick uppmärksamhet vid 18 års ålder genom att köra bil tillräckligt bra för att tjäna pengar för att lämna slumområdet. Ahmed blev populär och fick sponsorer när han började köra formelracing. Efter ett par år hade segrarna gått honom åt huvudet och han råkade ut för en dödsolycka som hindrade honom från att köra i F1-racing under en tid. Efter att ha kämpat mot alkoholism lämnade hans sponsorer honom och han var inte längre en del av F1-racingscenen på grund av pengar. Han började sedan jacka bilar och illegal streetracing. Ahmed hade en dålig erfarenhet av ett illegalt gatulopp i London, och bestämde sig för att flytta till Sverige för att börja ett nytt liv. Han litar inte på någon annan och bryter gärna mot lagar, till och med begår olika kriminella handlingar. Bara han spelar roll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra rp. Jag skulle vilja göra större scenarion som man inte kan göra som icke-medlem. Jag spelar efter reglerna och vill göra rpn roligare för alla. Jag kommer att bidra med sociala rps och göra scenen intressan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion. Och rolig och unik RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inom RP handlar inte allt om att vinna. Det handlar om att båda partnerna ska ha roligt och inte spela för att vinna. Man ska inte bli arg OOC för man förlorar något IC

Hur hittade du Unive? Youtube

Tillbaka